درباره ما

شرکت «مشاوره نوآوران داتیک» با برند اینوویت در سال ۱۳۸۵ با هدف ارایه‌ی خدمات مشاوره‌ی مدیریت در حوزه‌های برندسازی، بازاریابی و تبلیغات تاسیس شد. یکی از نخستین گام‌های داتیک، برگزاری کنفرانس بین‌المللی برند بود و سپس دامنه‌ی فعالیت‌های خود را به ارایه‌ی خدمات مشاوره، تحقیقات بازار و تبلیغات گسترش داد. این کنفرانس نخستین رویداد علمی متمرکز بر برند در کشور بوده و زمینه‌ی مناسبی برای آشنایی اهالی کسب‌و‌کار کشور با مفاهیم و فرهنگ برند و برندسازی فراهم کرده است؛ داتیک در همین راستا گام‌های اثرگذار بیش‌تری برداشته که انتشار اولین مجله‌ی تخصصی مدیریت برند در ایران و بومی‌سازی مدل ارزیابی برند به‌صورت علمی و حرفه‌ای از آن جمله‌اند.

BrandMagazinکنفرانس بین المللی

ماموریت داتیک کمک به توانمندسازی مدیران و شرکت‌های ایرانی در حوزه‌ی استراتژی، بازاریابی و برند است که با ارایه‌ی خدمات متنوع مدیریت شامل آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر صورت می‌گیرد؛ این خدمات، علمی و کاربردی‌اند و هدف از آن‌ها ارتقای علمی، رقابت‌پذیری و کسب موفقیت‌های ماندگار در بازارهای داخلی و بین‌المللی است. مدیران داتیک بر این باورند که مسیر تحولات در آینده‌ای نزدیک باعث ارتباط بازار کشور با بازار جهانی خواهد شد و در این میان، آن بخش از صنایع که آمادگی کافی نداشته باشند آسیب‌پذیرتر خواهند بود. در این وضعیت بهره‌گیری از دانش و به‌ویژه تجارب بازیگران و بازی‌گردانان صحنه‌ی کسب‌و‌کار بین‌الملل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

Back to Top